SHOPPAT :)

Shopping | 2010-04-11 | 16:17:11 Kommentera här! » 1 st

Hej sötbollar :)

Igår var jag i staden med Lina, köpte löshår. Bild kommer.
Det kostade ca 450 kr och till det köpte jag clips som jag tyckte var skitdyra ! Men måste ju ha clips annars kan man ju inte använda löshår ;p , iaf, 4 clips kostade 80 kr. Tycker inte ni det är lite för dyrt för bara 4 st ?
Tur att jag hade några clips hemma, annars hade jag behövt köpa ett paket till.

Idag var jag i Farsta med mamma och janne(mammas kille), hade presentkort på gina tricot så gick in där. Köpte en skjort-tunika och en annan tunika :) Sen gick jag till Lindex och köpte foundation.


149:- gina. Där ser ni håret :)


mineral foundation Lindex 159:-


Tunika (ser finare ut irl!!) 99:- gina, rea :)


Nu åker jag till Bojana, puss <3




Kommentarer
Skrivet av: Emelie - din nya bloggläsare

Hej. Ditt lös hår och dina tröjor och foundation:et var/vart jätte fint.



anv å lösen till min blogg



emelie



tava45

2010-04-11 @ 21:21:31
Länk: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!