MÅNDAG 30 MAJ 2011

Vardag | 2011-05-30 | 17:10:09 Kommentera här! » 0 st

Tjena! Hoppas att ni alla har haft en bra dag i skolan/på jobbet.
Idag började jag tio, skönt att få sova till halv nio! Vi hade matte och no på morgonen.. Fast våran lärare lät oss göra vad vi ville så det blev chill inne på kontoret, tog lite pic's osv! Sen gick vi och käkade och hade rast ett bra tag..Våran vikarie på engelskan dök inte upp så vi hade svenska istället. Sen frågar hon: "Vill ni ha 60 eller 80 minuters lektion?" - Att hon ens frågar? Hahaha.
Efter skolan drog jag, Timothy, Alle och Jonny hem till Bella & Henke och badade där. Även om det var kallt så var det kul. Jag badade i max en kvart, sen fick jag nog haha..
Sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag och käkar tacos. Ska snart städa mitt rum och sen ska jag träffa Fabian, får se vad vi hittar på.
Hör av mig senare, pusspuss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!