I SKOLAN

Vardag | 2011-05-03 | 09:59:01 Kommentera här! » 2 st

Hej på er! Det var ett tag sen jag skrev, har inte haft någon lust eller ork att blogga.
Men nu är jag frisk igen (typ), och nu sitter jag faktiskt i skolan och väntar på min klass som har prov. Eftersom jag var sjuk hela förra veckan så ska jag göra det nästa tisdag istället! Snart har vi idrott, men jag får ju inte vara med pga min hals-.- slutar väl med att jag får IG i idrott tillslut.. Är ju fan aldrig med känns det som. Aja nog om det.
Igår var jag i skolan, åt en köttbulle och glass till lunch HAHA, har fan fortfarande skitont i halsen.. Hoppas jag kan äta lite mer idag iaf. Sen efter skolan åkte jag hem, käkade och sen kom älskling till mig, myyyysigt! Han åkte hem vid tio och sen kollade jag på big brother och sen somnade jag ganska fort.
Idaaaag drar jag från skolan vid halv två, ska in till stan med mamma och utföra ett privat ärende. Sen efter det ska vi strosa runt på stan och kanske käka där, blir mys!
Ville bara uppdatera er lite, skriver igen när jag kommer hem. Puss på er :*

Kommentarer
Skrivet av: Lina

Hej Elin!



Kul att du uppdaterar bloggen!



Jag skulle bara vilja veta var du köpt linnet som du har på dej på bilden till detta inlägg? Det är himla sött!



Kram!

Skrivet av: Lina

Hej Elin!



Kul att du uppdaterar bloggen!



Jag skulle bara vilja veta var du köpt linnet som du har på dej på bilden till detta inlägg? Det är himla sött!



Kram!


Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!