HELGEN

Vardag | 2011-05-29 | 22:28:44 Kommentera här! » 1 st

Hej bloggen! Ska försöka bli bättre på att uppdatera..
Sitter och kollar på big brother samtidigt som jag kollar runt lite på facebook. Ska snart gå och lägga mig, börjar bli astrött nu.. Ska bara skriva om min helg.
I fredags var jag i skolan, hade en so-redovisning som gick jättebra. Känns skönt att att det ha det gjort, annars hade vi behövt göra det på tisdag!
Efter skolan mötte jag upp Fanny i min skola och sen drog vi till frisören för jag skulle klippa mig. Jag säger bara: rip mitt hår.. asså jag hatar det! Hoppas att det växer ut snabbt igen. Sen åkte vi hem och då kom min älskling och oskar hit. Sen gick jag och Fanny till henne och jag sov där.
Igår följde jag med på Fannys match, sen skulle hon också klippa sig så jag följde med henne dit. Sen käkade vi på subway och drog till mig. Då kom älskling och johannes hit och vi satt bara och lyssnade på musik, mys! Sen gick vi till Fanny och jag sov där igen.
Idag vi åkte till Tumba centrum och där köpte jag en bikini på H&M och en smyckeshand på Inn&Finn. Efter det åkte vi till mig och kollade på en film och käkade lite godis. Har inte orkat göra något annat idag.. Seg som fan har jag varit.
Jag älskar dig Fabian, du är allt ♥

Kommentarer
Skrivet av: Dadde

Fett mys helg ju :D

Snart är det lov <3 Längtar =3

2011-05-29 @ 22:42:24
Länk: http://davidelicous.bloggsida.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!