COVERTÄVLING

Vardag | 2011-05-25 | 22:09:37 Kommentera här! » 0 st

Imorse när jag satt och kollade på Vakna! Med the voice så hörde jag att de snackade om någon covertävling. Man skulle skicka in ett bidrag, och priset är att man får komma till studion och sjunga. Kul grej tänkte jag direkt! Jag skickade in mitt bidrag och det visade sig att jag hamnade bland dem bästa i finalen. Jag blev verkligen skitglad! Fan jag trodde aldrig att dem skulle välja mig. Den 9e juni bestämmer dem vem som vinner...
Hursomhelst så skulle jag uppskatta om ni ville gå in och kika på mitt bidrag och klicka på gilla. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BIDRAGEN. Scrolla ner lite, jag är det tredje bidraget =)
KYSS

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!