NYTT I GARDEROBEN

Shopping | 2011-06-21 | 18:51:46 Kommentera här! » 0 st

Tjenare! Åkte till stan med Fanny idag, köpte lite kläder på rean. Det är sjukt billigt nu ju! Efter att vi shoppat klart gick vi till donken och köpte en glass och satt och snackade. 
Sen åkte vi hem, kom hem vid fyra. Sen när jag och Fanny sitter vid min dator och kollar film, så ba hör vi VÄRSTA smällen utanför huset, och hela huset skakar. Skitläskigt! Då ringer Fannys mamma henne och sa att det var blixten som hade slagit ner utanför.. Asså jag har nog aldrig varit så rädd :o xd
Men det här köpte jag idag,
Ljusblå tjocktröja, 79 kr från BikBok och en magtröja från H&M för 50 spänn (rea)
Klänning från H&M 199 kr
Navelpierciiiing från Ohio, 49 spänn. Var tvungen att köpa den, en gitarr ju!
Solbrillor 10 kr från H&M

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!