FAN VILKEN HÄRLIG DAG

Vardag | 2011-06-19 | 16:05:18 Kommentera här! » 1 st

Solen bara skiner ute, eller hur? :D
Igår gick jag till stationen och mötte upp Fanny, köpte busskort och åkte till mig. Sen var det meningen att vi skulle ut och träffa några kompisar med det vart inte av. Så vi satt bara hos mig och kollade på några avsnitt av Andra Avenyn. Vid elva på kvällen åkte vi till hennes pappa i Tullinge och sov där.
Idag kom jag hem vid tolv och jag har inte orkat göra något annat än att bara sitta och kolla på Andra avenyn. Har blivit besatt av serien haha..
Hör av mig senare, pusspuss
jag älskar dig mest av allt älskling

Kommentarer
Skrivet av: fanny

älskar du inte mig mest... :(

2011-06-21 @ 10:30:56
Länk: http://fannyymahne.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!