IGÅR

Vardag | 2011-07-03 | 22:19:40 Kommentera här! » 0 st

Igår åkte jag till grönan med Fanny och där mötte vi Elina och Hana. Det var verkligen askul, har inte haft så kul på länge! Vid nio var Elina och Hana tvungna att dra så då fortsatte jag och Fanny att åka med hennes brorsa och hans kompis. Dem tvingade mig till fritt fall.. Jag var fan skiträdd men jag vågade åka. Två gånger tillochmed, haha!

Idag har jag bara suttit hemma och ruttnat bort känns det som. Har kollat på Andra Avenyn.. typ 30 avsnitt kvar sen har jag kollat på alla 185 haha. Nörd eller vad?

Nu sitter jag och lyssnar på älskade Veronica Maggio. Helt sjukt att jag typ börjat droga hennes låtar? För jag gillade verkligen inte dem förut.
Gustav, jag, Fanny och Kevin.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!