00:28

Vardag | 2011-01-07 | 00:28:14 Kommentera här! » 1 st

Ska alldeles strax gå och lägga mig men ska bara berätta om min kväll. Först så kom Amanda och Pamela hem till mig och vi körde Eyetoy play3, hahaha! Sen kom Adrian och Shaian också och vi gjorde Shaian till tjej, han tog på sig mitt löshår och bh och andra grejer, tog massa bilder men får inte lägga upp dem av honom men skitkul var det iaf :D
Vid halv 9 gick vi ner till robbans. Jag Amanda och Pamela käkade och sen var vi ute en stund. Kom hem vid halv elva ungefär. Sen dess har jag bara tagit massa ego bilder och läst massa bloggar.

Ska tvätta bort sminket osv, lägga mig i sängen och försöka sova.. Måste fan börja somna "normal" tid eftersom skolan börjar på måndag -.-




Kommentarer
Skrivet av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: tack för din röst den räknas självklart med :)

2011-01-07 @ 01:25:49
Länk: http://feliciaaulen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!