TORSDAG

Vardag | 2011-04-14 | 22:14:16 Kommentera här! » 0 st

Tja bloggen! Har varit ute och joggat med Paulina och Mirja. Vi skulle mötas kvart över åtta nere i centrum och jag stog där och väntade i ca tio minuter och sen gick jag hem och kollade mobilen (lämnade den hemma) aa då hade Paulina smsat mig o ba: ELIN vart e du? typ 6 gånger och så hade hon ringt typ 5 gånger.. Ringde upp henne och frågade vart hon var. Då hade dem gått in i affären och väntat på mig, medans jag stått utanför -.- HAHA sjukt...
Nu har jag precis tagit en dusch och ska äta en macka och kolla på big brother. Spelade in en till video när jag sjöng, lägger upp den i nästa inlägg!
Vi hörs lite senare, puuusss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!