TISDAG

Vardag | 2011-04-12 | 19:59:35 Kommentera här! » 1 st

Hej bloggen!
Från & med nu så ska jag uppdatera ofta. Jag ska bättra mig, jag lovar!
Ska möta Paulina kvart över för att vi ska gå ut på en powerwalk, men ska berätta kort om dagen bara. Hade skola som vanligt, slutade fyra, åkte in till stan med Fatou och Paulina för att Fatou skulle sälja lite biljetter till The wave. Kom hem vid sex-tiden och då åt jag middag. Varma mackor för er som ville veta det, nej jag skoja bara.
Iaf, nu sitter jag och lyssnar på musik, ska strax byta om till andra tights och joggingskor, sen draar jag! Skriver lite senare, puss på er

Kommentarer
Skrivet av: lovisa

sv; tacK:) jag har ingen video men jag har stegförsteg under smink - mina sminkningar:)

2011-04-12 @ 20:19:26
Länk: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!