SVARAR PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN

Vardag | 2011-04-06 | 17:04:03 Kommentera här! » 0 st

Fråga:
1. hur tycker du killar ska vara?
2. går du i någon sport?
3. vad tycker du om min blogg?
4. vad hatar du MEST i hela världen?
5. om du fick välja, vad skulle du valt då. att ha många falska vänner eller några få sanna vänner?
kram :)

 

Svar:
1. Killar ska vara sociala, schysta och ha humor!
2. Nej det gör jag inte.
3. Din blogg är fin, kollar in den nästan varje dag.
4. Hmm.. Jag vet inte, men falska personer. Och spindlar haha.
5. Några få sanna vänner såklart!
Kram!

Fråga:
hur mycktet kostar ditt löshår? ;* <3

Svar:
450 kr :)


Fråga:

hur fixar du dina ögon bryn ?
noppar du eller trådar och kan du gärna visa en video när du fixar dina ögon bryn :D

Svar:
Jag brukar noppa mina ögonbryn med en pincett, jag vet hur man gör med tråd men jag tycker att det är lättare med en pincett. Ibland fyller jag i dem med ögonbrynspenna också.
Video? Haha ja kanske det!


Fråga:
visst e jag bäst höööööhö ;d <33 (Amanda)

 

Svar: JAG är bäst! :D


Fråga:
Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Varför började du blogga?
Har du några / något husdjur, i så fall vilka / vilket?
Vad heter du i Andranamn.. om du har ett?

 

Svar:
Jag är 15 år (fyller 16 i november)
1,69 cm
Tyckte att det verkade kul, så jag testade.. Och det var ju roligt!
Nej det har jag inte. (Har haft marsvin, kanin, hund och fiskar haha)
Marita heter jag i andranamn


Fråga:
Har du kille ?
vad gillar du best, vara med sin pojkvän eller kompisar:D

 

Svar:
Nix :) Både och är ju kul, men mest kompisar!

Fråga:
Vilket gymnasium ska du gå? :D
Vilken linje ska du isf gå? :D
Ditt favorit ord? :D <3

 

Svar:
Jag ska gå antingen i Rönninge gymnasium eller på Sågbäcksgymnasiet. 
Barn & Fritid
Oj det vet jag faktiskt inte :p <3


Fråga:
hur många besöker din blogg ungefär varje dag? :)



Svar:
100-150 (unika)


Fråga:
vad är du rädd för? :)


Svar:
Spindlar & ormar haha


Fråga:
1. kan du visa hur du sminkar dig?
2. favoritmat?
3. favoritfärg?
4. ska du söka till idol?
5. är du singel?
6. bra blogg :D

 

Svar:
1. Ja det kan jag göra någon dag
2. Kyckling & Tacos
3. Vit, svart och rosa
4. Jag får se hur det blir med Idol. Jag ska nämligen operera bort halsmandlarna veckan innan, så jag får se hur min röst är då.
5. Ja jag är singel.
6. Tack :D

Fråga:
vad tänker du jobba med i framtiden?

ska du söka till idol?
vem e din bästa vän och vf?
bra blogg! :)

Svar:
Jag vill jobba med barn, antingen på lågstadiet eller på en förskola. Sen vill jag jobba med sången  vid sidan om.
Får se hur det blir med Idol (läs högre upp)
Jag har många bra vänner, men Fanny är en av dem som jag umgås med mest. Henne kan jag lita på till hundra procent och hon finns alltid vid min sida!
Tack! :)


Fråga:
Hur kan du vara så awesome? (a) :3

 

Svar:
Haha gulligt av dig. Vet inte :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!