SVAR

Vardag | 2011-04-13 | 14:53:50 Kommentera här! » 4 st

Någon undrade varför jag ska operera bort mina halsmandlar, och det tänkte jag svara på nu!
Det är så att mina halsmandlar är otroligt stora. Jag har fått sväljningssvårigheter, andningssvårigheter och när jag pratar så låter jag alltid "tjock i halsen". Och så snarkar jag också.. (Säger Fanny, haha)
Så när jag tar bort dem (operation 26e denna månad) så kommer jag aldrig (nästan) mer ha ont i halsen och andas lättare osv! Så det ska bli jävligt skönt!
(Förlåt om ni blev äcklade HAHA.) Det svarta hålet, som är inringat med grönt är det hålet jag får luft ifrån..

Kommentarer
Skrivet av: M E R E I

- okej :)!

2011-04-13 @ 18:20:43
Länk: http://dajeroma.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

är det din mun?

2011-04-14 @ 21:04:27
Skrivet av: ELIN HILLI

ja, varför skulle jag lägga upp en bild på någon annans mun när det gäller MINA halsmandlar? :)

2011-04-14 @ 21:26:11
Länk: http://elinhillis.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hur kommer det att påverka din sångröst? hur som helst så kommer det säker gå skit bra! :)

2011-04-16 @ 19:18:32

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!