MÅNDAG MORGON

Vardag | 2011-04-04 | 09:07:48 Kommentera här! » 1 st

Godmorgon hörrni! Har ni sovit gott? Det har jag gjort, fast jag försov mig.. Fast det är ju inte ovanligt, försov mig typ varje dag förra veckan.
Steg upp halv nio efter att mamma ringde och väckte mig. Tur att hon ringde, annars skulle jag legat och sovit fortfarande haha!
Har nyss käkat frukost och fixat håret, nu ska jag bara välja kläder och sminka mig sen drar jag till skolan. Min buss går 27 så ska inte sitta o skriva så mycket mer!
Hör av mig lite senare, puss på er

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Tack så mycket, jadå, det är bra med mig :)

själv?

2011-04-04 @ 15:33:51
Länk: http://juliasusanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!