LÖRDAG 2 APRIL

Vardag | 2011-04-02 | 14:30:04 Kommentera här! » 0 st

Tjatja :D
Hoppas att allt är bra med er. Jag är sjukt trött fast jag har sovit i kanske tolv timmar inatt, somnade tolv och vaknade tolv. Jaja!
Igår så var jag i skolan, hände inte så mkt.. Lektioner som vanligt, slutade tre, åkte hem och sen kom Fanny hem till mig. Vi lyssnade lite på musik, käkade räkor och sen drog vi till fritidsgården och träffade en massa folk där. Vid halv tio tiden gick jag, Fanny, Paulina, Tara och Mirja och käkade på robbans och sen gick alla hem. Somnade nästan på direkten.

Idag ska vi eventuellt på bio. Paulina frågade på fb men Fanny svarar inte på sms så vi kan inte bestämma om vi ska gå eller inte -.- :P Sen slaggar Fanny här!
Ska börja fixa iordning mig nu, uppdaterar snart igen, puss :*
Lite bilder på mig och Fanny innan vi gick ut igår!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!