LÖÖÖÖÖRDAG

Vardag | 2011-04-23 | 13:43:50 Kommentera här! » 0 st

Tjena!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag var så jäkla trött när jag kom hem från kryssningen. Somnade nästan direkt när jag kom hem, redan vid tio faktiskt.
Kryssningen var rätt kul, ganska seg eftersom både jag och Fanny var aströtta.. Men vi hade kul iaf! Vi satt mest och kollade på roligt folk som dansade på dansgolvet.. Har nog aldrig skrattat så mycket alltså.
I tax freen köpte jag ett par nya converse, gråa! Är supernöjd med dem och dem kostade bara 400. Skitbilligt ju :D
Idag vaknade jag vid halv ett. Det var skönt att få sova ut, behövdes verkligen!
Nu har jag precis käkat frulle och ska strax hoppa in i duschen. Vid tre/fyra kommmer Fanny hit och då ska vi fixa iordning oss och sen slaggar jag hos henne i Tullinge! Blir en nice kväll.
Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!