HÄRLIGA NORRTÄLJE

Vardag | 2011-04-16 | 23:35:26 Kommentera här! » 0 st

Heeeeej på er!
Igår slaggade Fanny hos mig, och idag när vi käkade frukost fick vi en kick o ba: vi åker till Norrtälje! Så ja vi åkte dit idag! Vi åkte ungefär vid tolv och kom hem vid sex. Det tog ju trots allt två timmar att åka dit, men det var vääärt! Asså jag älskar Norrtälje, så fin stad. Är alltid där på somrarna, eftersom jag har sommarställe där. Det kändes som att det var sommar när vi var där idag.
Först gick vi till h&m och där köpte jag en vit blus och sen käkade vi på subway! Efter det gick vi till Åhléns och där köpte jag ett gulligt skrivblock där jag kan skriva ner alla låtar + ackord, så att jag har allt samlat i ett block liksom. Blir ju smart när jag tar med gitarren till landet och så.
När vi kom hem åkte vi till Masmo och träffade Martina och vi snackade en massa och gick runt. Vid halv tio åkte jag och Fanny hem och nu sitter jag här och skriver ner låtar i mitt block samtidigt som jag lyssnar på musik. Ska ta och lägga mig snart, är ganska trött..
Bilder från idag:
På bussen mot Norrtääälje

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!