TRÖTT

Vardag | 2010-09-21 | 07:07:11 Kommentera här! » 1 st

Godmorgon! Usch vad trött jag är. Vaknade först kl kvart över sex av att mamma gick och pratade i telefon? Då var jag ganska pigg men jag gick ändå och la mig i sängen igen efter det. Jag somnade om och vaknade för tjugo minuter sen. Asså man ska inte somna om, för man blir ännu tröttare sen när man vaknar..
Nog om det.

Sitter och äter frukost nu och väntar på att Amanda ska logga in på msn så vi kan webba. Som vi alltid gör på morgonen :D Vi brukar sitta och sminka oss då haha!
Ska inte sitta och skriva mer nu, måste börja fixa mig. Ska faktiskt gå om en timme ungefär.
PUSS

HAHAH en jätte snygg bild på mig och Amanda efter joggingen igår!

Kommentarer
Skrivet av: Linäh

Gillar din nya header :)

2010-09-21 @ 15:15:17
Länk: http://mobilfreaket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!