TISDAG 28 SEPTEMBER

Vardag | 2010-09-28 | 22:17:15 Kommentera här! » 0 st

Tjena bloggen! Förlåt för en dålig uppdatering, men har haft fuullt upp idag, ska berätta vad jag har gjort.
Först så var jag i skolan, slutade runt tre. Och sen så åkte jag och Bella till hennes mammas jobb inne i stan och jobbade där till kl. sju ungefär. Vi fick sätta på klisterlappar på ca 700 kuvert, det va ganska kul faktiskt. Och vi tjänade några hundra ;)
Sen så gick jag på personal toan och Bella gick på gäst toan och shit vad rädd jag vart då asså, toalettdörren började skaka. Med jämna mellanrum oxå :O (ja, jag räknade) Haha. Själva kontoret vi jobbade i var ju en fd. lägenhet så tror nog det spökar där..
När vi jobbat klart och postat alla kuvert o sånt så gick vi till Subway och käkade, och sen åkte vi hem. Kom hem vid 8 tror jag.
Sen dess har jag kollat på Idol och suttit och läst bloggar.

Imorgon så har vi halv studiedag, slutar tolv så då ska jag Bella och Frida och kanske nån till åka hem till mig och käka :)
Har inget mer att berätta, ska gå och lägga mig nu faktiskt. Godnatt!


-brist på bilder :/


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!