SÖNDAG

Vardag | 2010-09-05 | 22:00:59 Kommentera här! » 0 st

Idag åkte jag till flempan med Fanny för att köpa hårfärg. När jag stog där och höll i den svarta färgen så ändrade jag mig helt plötsligt och ville slinga blonda slingor? Fanny ba: men kan du bestämma dig? Hahaha, blev slingor sen!
Sen åkte vi hem till mig och jag slingade hennes hår först och sen så slingade hon mitt. Eftersom hon har lite ljusare hår än mig så blev hennes slingor mer åt det blonda hållet medans mina typ blev oranga -.- Är absolut inte nöjd med resultatet.

Imorgon är det skola som vanligt och sen efter det så ska jag och Bojana till skärholmen för vi ska köpa linser :D
Har fortfarande inte bestämt mig för vilken färg men tror det blir ljusbruna eller gröna!

Men nu har jag precis lagt fram kläder till imorgon, tvättat bort sminket och nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Får sova till åtta imorgon men ska ändå lägga mig tidigt, för att sova uuut såhär efter helgen!


Jag och Bojana i våras!

Godnatt bloggen ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!