SÖNDAG

Vardag | 2010-09-12 | 20:04:10 Kommentera här! » 0 st

Kul att statisktiken hänger fast fast man inte uppdaterar, höhö.

Hej föresten! Förlåt för en dålig uppdatering idag & igår. Har haft lite annat för mig!
Igår så vaknade jag vid halv 12. Käkade frukost lite snabbt sådär och sen så åkte jag och Amanda till Huddigne centrum för att handla allt till våran lilla middag, haha! Blev kycklinggryta med championer och paprika i. Med ris dåra. Skit gott! :) Sen så sov Amanda hos mig också.
Imorse så vaknade vi typ 11. Vi åt resten av maten till frukost hehe. Och sen så åkte vi moppe till henne och sen till  Tullinge för Amanda skulle sola solarium. Efter det så åkte vi till mig och kollade på film. Vi såg House of wax. Äcklig film asso :P



Nu blire Ensam mamma söker på tv3, pussen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!