IDAG

Vardag | 2010-09-10 | 17:19:05 Kommentera här! » 1 st

Would you know my name, if i saw you in heaven? 
aaaah vad jag älskar låten tears in heaven asså, så fin text.

Iaf, hej på er :)
Idag så hade skolan 10 års jubeleum och vi slutade runt ett. Sen åkte ja o Amanda hem till mig på hennes moppe
och vi kollade på "vinterviken". Vi läser den boken i skolan så tänkte att man
kanske fattar bättre när man ser filmen.
Boken är så jävla bra! Vi skulle läst den till sida 40 igår o ja fortsatte fan o läsa till 80 haha!
Jag är förvånad, för jag hatar
egentligen att läsa böcker haha!

Amanda åkte hem för en timme sen, och nu har jag suttit o lyssnat på musik och bara chillat.
 Har också webbat lite med en ;)

Snart så kmr mamma hem och då ska vi och hennes kille till grekiska kolgrillen i huddinge o käka.
Fan vad gott det ska bli asso, e
fett hungrig.

Nu kommer mamma hem så vi ska åka nu, puss!



Kommentarer
Skrivet av: Lovisa dahl

SÖTIS! :D <3

2010-09-10 @ 18:34:36
Länk: http://sweetlollos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!