HEMMA FRÅN SKOLAN

Vardag | 2010-09-27 | 16:57:01 Kommentera här! » 1 st

Hej bloggen. Kom hem från skolan för ca 30 minuter sen. Vi fick sluta 20 minuter tidigare, så det va ju skönt :)

Först åkte min klass till Ungdomsmottagningen i Huddinge, fråga mig inte varför men dom berättade lite om preventivmedel osv. Så fick vi ta kondomer och sen så gick jag, Isabella, Anton och några till till Subway och åt det på bussen. Så är det subway-muggar och papper på 704an så vet ni vilka som slängde det.. Haha nej skojar bara. Eftermiddagen gick fett snabbt måste jag säga, vi hade engelska, svenska och so.

Nu blev jag typ skit sugen på att plugga så det ska jag faktiskt sätta mig och göra nu. Hörs lite senare då, puss

bojana och jag för skit länge sen. saknar dem tiderna :/
men herregud kolla mitt hår?!?! :O

Kommentarer
Skrivet av: Kassy

Söta <3 :)

2010-09-27 @ 20:44:07
Länk: http://kaassssyy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!