SÖNDAG

| 2010-03-21 | 17:55:48 Kommentera här! » 1 st

Hej där :)
Håller på att läsa en bok som ska va utläst på tisdag. Usch vad den suger!

Idag åkte jag till kungens kurva med mamma. Köpte lite saker, visar sen.

Imorgon är det måndag och det innebär skola, längtar faktiskt (a) :)

Ska visa bilder från veckan och på det jag köpte ,


Frida, Bella och Amanda ♥


Bojana, jag och Amanda. Jag var inte beredd, haha!


eeegopix :)
 
HAHA amanda! Hon härmar ni vet den där lilla tjejen på cykeln ? :D


Dem köpte jag idag, 59:- H&M


Vår jacka, impulsköp! 299:- Stadium. Ord. pris var 599:-


Spegel IKEA 89:- . Ja, jag ska städa :)

Det var det. Nu ska jag fortsätta läsa, hade bra! puss





Kommentarer
Skrivet av: amanda

hahah videoklippet på mig xddd <3

2010-03-26 @ 18:51:12
Länk: http://gabriellamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!