SÖNDAG

Vardag | 2010-03-28 | 12:31:51 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen!

Hann inte blogga igår, sov hos Bojana i fredags och igår när jag kom hem så skulle vi direkt åka och hämta mammas kompis i skärholmen. Sen åkte vi hem en snabbis för att käka lite och sen till Söder för att kolla på Grease som var på Göta Lejon. Den var jättebra! Skulle kunna se den flera ggr. Det var en sak som jag irriterade mig på. Det var dansare som jag inte tyckte tillhörde Grease som dansade lättklätt och lixom låg på golvet och dansade runt stänger... ah, tyckte inte att det var "grease".
Men annars var den skitbra! :)


Idag skulle jag gått på bio med Bojana och några, men det blidde inte så. Får bli nästa helg istället.

Off till skärholmen med mamma nu, måste köpa legins och lite basic linnen! :)

Såhär ser jag ut idag:


Kör på hästsvans idag! ;)
Är så nöjd med mitt hår (a) :)

Ha det bäst, pöss ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!