RIP MIN MOBIL :((

Vardag | 2010-03-08 | 22:52:37 Kommentera här! » 0 st

 
Som ni ser så har knapparna 7 8 9 * 0 # lossnat på min mobil ! Det är för att jag tappade mobilen i golvet i lördags. Har gjort det flera gånger förut också, så att skärmen sprack.
Har flera grejer som jag irriterar mig på ang. mobilen men det orkar jag inte skriva om nu.
Imorn så ska jag och mamma åka och kolla på en ny mobil, eller köpa (!!!) rättare sagt.
Eftersom min mobil är ganska ny, (har haft den sen vintern 08) så får jag ingen liknande som kostar ca 2000, utan jag köper en i samma märke för typ 700 som har kamera och mp3. Det är viktigast för mig!

Den här kostar 795 och den tror jag att jag ska köpa:
Sony Ericsson W205 Ambient Black 
Är den bra tror ni?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!