HEJ BLOGGEN

Vardag | 2010-03-01 | 22:39:52 Kommentera här! » 1 st

Haha jag har brist på rubriker.

Bojana åkte hem för ungefär en timme sen, ville att hon skulle sova här igen men hon kunde typ inte.
Igår hade vi det bäst alltså! Vi tog ca 200 bilder och hälften är inne på facebook. Orkar inte ladda upp alla bilder här, så om ni är vän med mig på facebook så får ni kolla där (: .

Jag mår as dåligt just nu! Mår illa och känner mig jätte hängig och trött :/. Får se om jag orkar göra något imorgon, annars får det bli en så kallad ligga-framför-teven-i-soffan-dag.

Igår sov ju Bojana hos mig och vi tog som sagt en massa härliga bilder!
På dagen var jag i skärholmen med mamma och kollade runt lite. Köpte inget för jag skulle spara mina pengar till Farsta där jag var idag..

Idag vaknade jag och Bojana kl.8:30 för vi skulle åka till Farsta med FRIDA :D Det var jätte kul där.
Blev kär i en väska från Accent när jag var i skärholmen igår. Den köpte jag idag :). Behövde verkligen en ny som jag kan ha i skolan, för min andra svarta har gått sönder. Den nya är i samma modell men finare, haha.
Sen skulle vi käka där och vi kunde inte bestämma oss för donken eller kina resturang. Men jag övertalade dem att vi skulle äta på kina :). Som vi ångrar att vi åt på. Jaja.
Hursomhelst, köpte ett par mjukisbyxor på cubus och sen väskan på Accent. :)


Svarta mjukisbyxor 149:- Cubus. Väska 399:- Accent.

:)

Några bilder från igår lägger jag in snart.
Pussen





Kommentarer
Skrivet av: friida

hahahha, inte kina, japanskt ;) <3

2010-03-02 @ 18:53:19

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!