GODMORGON

Vardag | 2010-03-26 | 08:49:12 Kommentera här! » 0 st

Hoppas att ni har det bra :)
Jag har en lååång sovmorgon idag! Börjar 12:30 pga av att det är utvecklingsamtal i skolan.
Men bara för att jag börjar så sent så betyder det inte att jag ska sova länge, för snart kommer Bojana hit och vi ska åka och handla hårfärg! Here we come brunettes ;) haha. Fast jag får inte färga mitt hår av mamma än, eftersom hon nyligen la ut 2000 kr hos frissan -.-'
Så jag får vänta i kanske 2 veckor eller något sånt.

Iaf, jag har precis ätit havregrynsgröt och två knäckemackor. Nyttig frukost :)

Bojana kommer om ca 45 minuter så jag måste sätta igång och klä på mig och sminka mig!

Ha en bra dag, kanske slänger in ett inlägg lite senare. puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!