GOD MORGON

Vardag | 2010-03-03 | 10:46:10 Kommentera här! » 1 st

Jag har precis vaknat och just nu sitter jag och ska kolla på Våra bästa år. 
När jag har kollat klart ska jag äta frulle och fixa iordning mig för sen ska jag gå hem till min mormor och baka. Tror det blir blåbärsmuffins.

Igår när jag hade duschat så rullade jag mitt hår i små rullar och satte fast de med hårnålar. Tänkte att jag skulle få sånt hår som Kristin Meltzer.. Och det blev ganska likt! Jag har faktiskt alltid velat ha självlockigt hår ^^.

Såhär såg det ut när jag tog ut rullarna och hade separerat de:


Och såhär ser det ut nu när jag har fixat det:
 
*osminkad*

Lite senare idag ska jag träffa Lina. Det var länge sen vi sågs! Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något.

Nu blir det tv :)
Lägger in en dagens outfit sen, pusspuss<3



Kommentarer
Skrivet av: Marina

åååh nej de vill du inte, tro mig -.-

Lyllos dig som har rakt hår :'( <3

2010-03-03 @ 13:20:27
Länk: http://marinaau.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!