GOD MORGON PÅ ER♥

Vardag | 2010-03-02 | 12:01:28 Kommentera här! » 0 st

Jag vaknade för en timme sen och känner mig inte så mkt bättre. Usch!

Iaf, så sitter jag och dricker upp mitt te och tittar på the hills. Love it!

Idag ska jag inte göra något speciellt faktiskt. Jag vet att jag ska diska, för imorse när jag kom ut i köket så såg jag disken och tänkte: Herregud! Måste diska!
Jag hatar att diska. Men jag tänkte överraska mamma så hon blir glad när hon kommer hem :)

Tror jag ska ta och ladda ner en film och bara slappa senare. Efter att jag har diskat.

Jag hör av mig senare när jag har diskat och fixat iordning mig lite.

Puss på er! ♥

<3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!