FREEEEDAG !

Vardag | 2010-03-26 | 16:14:47 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen! Jag är på jättebra humör just nu, heeelg alltså! :D

Idag började ju jag kl. 12:30 och innan det så åkte jag och Bojana till flempan för att köpa hårfärg. Jag köpte mörkbrun :)

Vi ville inte åka till skolan och äta innan vi började, så då köpte vi sån där färdigmat. Det såg ju jätte gott ut på bilden med schnitzel med klyftpotatis, men sen när man öppnar förpackningen och smakar på det så smakar det bara skit. Såsen hade gjort så att hela biten hade blivit helt mjuk och äcklig... Så det var första och sista gången jag köper sån där färdigmat!

Jag ska typ sova hos Bojana idag så då ska vi färga håret. Äntligen :D

Imorgon kommer mammas kompis som bor i Östersund hem till oss och vi ska gå och se musikalen Grease! Ska bli skit kul! Har sett den förra som dem gjorde för några år sedan med Pernilla Wahlgren och Rennie Mirro. Men nu är det Marie Serneholt och Sebastian Karlsson som har huvudrollerna. Ska bli kul att se den, som sagt :)

Har inget mer att säga, men ni får ha det så bra så hörs vi ikväll när jag är hos Bojana, hej!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!