TORSDAG

Vardag | 2010-06-03 | 07:33:50 Kommentera här! » 0 st

Hej, sovit gott? :)
Jag hade jätte svårt att somna igår kväll för jag har fått värsta rethostan! Tror att jag somnade runt 12 faktiskt.
Iaf, jag ringde nyss till Johanna och frågade om vi skulle åka till skolan tillsammans och vi bestämde att vi skulle ta 55 bussen. Då måste jag gå kvart i, har lite brottom för jag har bara ätit frukost än sålänge.

Det kommer inte bli så bra uppdatering idag för jag kommer ha väldigt mycket att göra! Efter skolan måste jag hem och packa det som jag ska ha med mig till landet imorgon och sen ska jag på studentfest, men vi får höras imorgon eller ikväll om jag hinner! :)

Ni får ha en underbar dag, för det kommer jag ha. Puss!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!