TISDAG MORGON!

Vardag | 2010-06-15 | 10:06:30 Kommentera här! » 1 st

Det var någon som ringde och väckte mig halv tio när jag låg och sov, personen ringde och frågade efter mamma -.- Jag kommer inte ens ihåg vad jag sa, asså jag pratade typ i sömnen. Och nu börjar dom jävla grannarna att borra så nu kommer jag inte kunna somna om! Vem börjar borra kl 10 på morgonen ? :S

Godmorgon förresten! Har ni sovit gott? Jag har ju som sagt precis vaknat, ligger i sängen med min lilla dator.
Min mage kurrar hela tiden, är ganska hungrig så jag ska snart gå och göra lite frukost! :D




Just nu, haha helt nyvaken!


åh ge mig en sån här god frukost!


Kommentarer
Skrivet av: Linäh

Jättesöt blogg :)

2010-06-15 @ 10:14:02
Länk: http://mobilfreaket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!