SJUK PÅ EN DAG - HUR ÄR DET MÖJLIGT?

Vardag | 2010-06-16 | 22:36:39 Kommentera här! » 1 st

Hoppas att ni alla mår bra, jag ligger just nu i min säng och har feber, fryser gör jag också.
Efter att jag och Fanny käkade i morse så har jag mått illa och känt mig jätte svag hela dagen! Vad fan kan det vara? Jag orkar knappt hålla händerna uppe för att skriva.

När mamma kom hem från jobbet idag så åkte jag med henne och skänkte bort mitt marsvin i Mariefred. Jag orkade egentligen inte följa med men jag tvingade mig själv att göra det.
Nu finns hon inte kvar :( , men det var bara bra att vi gjorde oss av med henne. Vi har helt enkelt inte tid med djur!
Doris, som hon heter kommer att trivas bra där. Hennes nya ägare verkade jätte snäll och verkade vara mån om djur. Hon hade säkert 15 kaniner & marsvin?

Nej nu ska jag faktiskt sova, skriver imorgon eller något. Puss


Kommentarer
Skrivet av: amanda

krya <33

2010-06-16 @ 23:55:23
Länk: http://gabriellamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!