NU

Vardag | 2010-06-08 | 13:46:45 Kommentera här! » 1 st

Tjena! Kom precis hem från skolan och nu väntar jag på Amanda som är kvar i skolan och mamma som är påväg hem från jobbet. Vi ska åka till skärholmen och köpa lite stuff till skolavslutningen :) Jag tänkte köpa en klänning på Vila, hoppas den finns kvar bara! Annars kollar jag på Gina, men alla köper ju typ sina klänningar där..
Well, får se :)

Såhär ser jag ut idag,




jeansjacka & legins - gina
topp - new yorker

Vi hörs när jag kommer hem, puss!





Kommentarer
Skrivet av: Melina

snyggt!

va ska du gö i helgen då`?



Kolla in min blogg

2010-06-09 @ 18:42:20
Länk: http://alltidmelina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!