NU

Vardag | 2010-06-14 | 14:46:42 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag med en hätta på huvet (en sån där hatt med hål som man har när man slingar håret) och har ca 20 minuter kvar tills jag ska tvätta bort färgen. Jag vet att jag har färgat mycket den här helgen, men efter den här färgningen ska jag inte färga på hela sommaren! Det solbleks ju ändå! Sen i höst så ska jag färga brunt igen tror jag, men det får jag ju se då :D Har ju löshår i brun färg..

Nu ska jag sätta i resten av färgen (i hårbotten), för det går ju så fort i hårbotten så tänkte att jag tar topparna först, annars kommer det se konstigt ut..

Vi hörs senare, lägger in bild på resultatet då, puss puss! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!