JAG LEVER

Vardag | 2010-06-20 | 15:05:43 Kommentera här! » 0 st

Hej! Vad gör ni? Jag sitter och äter en piggElin :D

Åkte spontant till landet med familjen i fredags. När mamma kom hem från jobbet i fredags så bara sa hon att vi skulle till landet. Jaja jag är hemma nu iaf :D Jag har tagit lite roliga bilder i helgen som jag har tänkt att lägga in sen :)

Strax så ska jag åka till skär med mamma och köpa lite skor som jag ska ha med till Finland. Bara en vecka kvar nu :D Ska köpa ett par klackar och ett par blommiga ballerina som min mamma också har. Kan man köpa likadana skor som mamma?

Jaja jag ska åka nu. Jag lägger in bilderna från helgen när jag kommer hem. Ha det bra, puss puss




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!