IDAG!

Vardag | 2010-06-10 | 21:18:53 Kommentera här! » 1 st

Orkar inte skriva så mycket om idag. Var i skolan till halv tolv kanske och sen åkte jag och Leyila hem för att byta skor. Mina fötter gjorde såå ont, fick skavsår av mina klackskor. Fatou och Marina åkte ner till tåget för att vänta på oss. Vid halv ett åkte vi in till stan och käkade på en kina resturang, mysigt! Synd att inte fler åkte med, men vi hade kul, speciellt "katten" haha. (Bara Marina vet vad jag snackar om) xd.
Det var säket 30 st lastbilar med flak med massa studenter som åkte förbi resturangen hela tiden, vissa hade skit bra musik, typ david guetta och vissa hade typ ABBA, haha ABBA!? x)
Sen i rulltrappan så vare några framför oss som hade visselpipor i munnen och asså jag svär, vi blev döva -.- :p

Tänkte lägga in lite bilder från idag :),

Love u!


Haha, jag och Amanda


Folk




Leiyla & Fatou sötisar




Leiyla & Marina


Haha, :)

Tack för en trevlig dag tjejer!

Orkade ju inte skriva så mycket, det blev ganska mycket iallafall, nu har "Kniven mot strupen"börjat så det ska jag kolla på nu, puss!


Kommentarer
Skrivet av: Marina

HAHAHHAHAHAHH KATTEN! HAHAHAHAH <3

2010-06-14 @ 14:12:19
Länk: http://jurkovic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!