HEMMAIGEN

Vardag | 2010-06-28 | 13:46:12 Kommentera här! » 0 st

Hej på er! Har ni saknat mig? Lite?
Iaf, jag kom precis hem och nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. När jag och mamma kom innanför dörren så hör vi från badrummet att det rinner vatten på golvet. Eller asså jag trodde att vi hade glömt kranen på när vi åkte i torsdags. Jag öppnade dörren och skrek:mammaaaa det är vatten över hela golvet!! Då såg hon att det var ett rör som hade gått sönder. Fan asså tänk om vi får vattenskada nu? Hoppas inte, för vi åker ju till Finland imorgon.

På landet har jag badat varje dag med ullis i området där vi bor. Så länge som jag har haft landställe där så har jag aldrig vetat om den där insjön, tur att jag träffade ullis där! Bränt mig har jag gjort också! Det svider så fort man rör på mina axlar :S

Orkar inte skriva mera, snart ska jag och familjen till il pirata eller vadfan det heter och käka! Vi hörs när vi hörs, pusspuss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!