HALSFLUSS

Vardag | 2010-06-18 | 11:00:19 Kommentera här! » 1 st

Japp, det är vad jag har. Jag vaknade igår morse vid halv fem av att jag hade feber. Gick och tog en alvedon och låg och kollade på tv en stund, sen kunde jag somna om igen. Vid halv 9 väckte mamma mig och då hade jag fått jätte ont i halsen och jag kunde knappt svälja. Mamma ringde och bokade tid på vårdcentralen och vi åkte dit halv 11. Läkaren sa direkt att jag hade halsfluss och gav mig "Kåvepenin" som jag ska käka nu i 10 dagar. Eftersom att jag har haft hosta i ca två veckor nu så fick jag också hostmedicin som smakar jag vet inte vad! :S
Jag sov precis hela dagen igår, förutom då när jag var på vårdcentralen.

Godmorgon iaf! Jag har precis ätit lite frukost och om en havltimme ungefär så ska jag ta min pennicilin (stavning?) och sen ska jag gå och duscha! Har ingen feber längre, tack och lov!

Juste! Jag såg nyss på reklamen att This is it kommer på tv3 söndag. Måste bara se den, för jag missade att se den när den va på bio.

Nej men hörrni, ni får ha en bra dag så kanske vi hörs lite senare :D
Ska gå och ta mina pilllller nu , haha. Puss!


Kommentarer
Skrivet av: amanda

så hade jag oxå. fick käka kåvepenin oxå! :S <333

2010-06-18 @ 12:24:34
Länk: http://gabriellamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!