GODMORGON!

Vardag | 2010-06-21 | 11:05:55 Kommentera här! » 0 st

Just nu sitter jag i sängen och äter frukost samtidigt som jag tittar på Våra bästa år. Det är en serie som typ aldrig tar slut, och jag kan inte sluta titta på den. Men den har faktiskt blivit sämre, det händer ingenting längre. Den var så jäkla bra förut! Nog om det!

Idag ska jag ta en storstädning i mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag! Sen senare ikväll så får jag se vad som händer, jag och Fanny har pratat lite saker :)

Jag funderar på om jag ska slinga mitt hår ikväll faktiskt, vill ha det ljusare!

Ge mig din hårfärg Lauren, så jäkla fint!

Har brist på bilder, men visar dagens outfit i nästa inlägg :D *mwaah*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!