FANNY SOVER REDAN

Vardag | 2010-06-22 | 02:20:15 Kommentera här! » 0 st

But i'm still up :D Ska strax sova jag också. Ligger just nu i sängen med datorn på magen och märkte nyss att Fanny har somnat, haha!
Vi har gjort en massa ikväll. Bland annat kollat på film och käkat nudlar :)

Imorgon händer det faktiskt ganska mycket! Ska till rådsparken med Frida, Bella och Ronya. Vi ska sitta och snacka och ha lite picknik! Ska bli jätte kul att träffa dem, har inte sett dem sen skolan slutade ju!
Kameran ligger redan nerpackad i väskan så bilder lägger jag in imorgon när jag kommer hem.
F*n vad kul det kommer bli, jag längtar faktiskt!

Nu ska jag nog sova, vi hörs imorgon! Natti ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!