.....

Vardag | 2010-06-21 | 19:36:51 Kommentera här! » 1 st

Klart att jag färgade det brunt igen! Trivdes inte så bra i det ljusa, så jag bestämde mig för att färga tillbaks till brunt. Men det är typ svart nu , hatar att ha svart hår det är så fult tycker jag! Men det kommer ju bli ljusare när jag tvättar det, som tur är :)
Tänk vad långt och fint hår jag kommer ha efter sommaren, för jag kommer låta bli att färga nu på hela sommaren! Förutom ett par slingor som fortfarande har blond nyans, men det syns inte när jag har uppsatt hår. Färgar det på tisdag innan jag åker till Finland tror jag.

Så här blev det:

jag har en massa färg i pannan som jag inte fick bort haha!
Usch, jag fastnar inte på bild idag, därför fick det bli en sån där grimas bild! :P

Men nu ska jag kolla på tv en stund för sen kommer Fanny, hon ska sova hos mig :D
puss♥


Kommentarer
Skrivet av: Elin

Tacktack det hade jag :) Kram

2010-06-21 @ 22:22:30
Länk: http://elinfeliciascholin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!