3 DAGAR KVAR!

Vardag | 2010-06-07 | 14:11:31 Kommentera här! » 0 st

Hejsan :)
Nu är det bara 3 dagar kvar till skolavslutningen!! Kan inte fatta att jag ska börja i nian efter sommaren :o Tiden går så jävla fort!

iaf, sitter hemma och lyssnar på musik och tar det lugnt. Gick inte till skolan pga att jag har blivit jätte förkyld under helgen. Jag har ont i halsen och har hosta, imorse när jag vaknade så kunde jag inte andas genom näsan för den var helt igen täppt :S Får se om jag går till skolan imorgon. 

Igår kom jag hem från landet och sen åkte jag till skhlm med Johanna för att köpa bikini. Orkade knappt gå där, det var ganska mycket folk plus att det kändes som att jag hade feber.

Vi hörs senare, känner att jag behöver sova lite..
Puss på er alla! ♥





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!