NY START!

Vardag | 2010-07-26 | 09:41:35 Kommentera här! » 0 st

Hej! Gud det känns som att jag inte har bloggat på ett år eller något, men det va tre veckor såg jag precis.
Har varit så mycket på landet så har inte kunnat , tyvärr. Men nu ska jag faktist börja blogga ''normalt'' igen! :D Har ni saknat mig nåt? Jag har iaf saknat bloggen och er också underbara läsare! Har känt det där sprallet i fingrarna att vilja blogga, men har ju som sagt inte kunnat.

Vad händer idag då? Jo jag ska orka mig up ur sängen och titta ut genom fönstret och se vad det är för väder.. Hoppas ju på sol såklart, fast det spelar egentligen ingen roll för jag ska åka till skärholmen och shoppa lite med Frida!

Vad ska ni göra idag? Skriv gärna en kommentar, svarar på alla! ;)

Hörrni ni får hare så bra sålänge, ska upp o käka lite frulle. Skriver sen!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!