SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN :D

Vardag | 2010-01-07 | 03:33:00 Kommentera här! » 3 st

Postat av: Placebohoe
Favoritblogg ?:) kram


Svar: Min favorit blogg är nog kissies.

Postat av: emiill
Vad vill du äta nu ? hehe;)

Svar: haha, just nu vill jag nog äta en macka :)

Postat av: azra - happyface
vilka bloggar läser du ?
varför började du blogga?
vad tycker du om
http://floxerpoxer.blogg.se ?
är du kär/har du pojkvän ?
hur många besökare har du om dagen :d ?

hoppas det räcker haha 

 Svar: Jag läser många bloggar! Mest de kända, dessie kissie och kenza är några.
Jag började blogga för att jag ville testa det, och sen fortsatte jag och tycker att det är skitkul :)
Bloggen har en fin design och man får bra inspiration.
Nej jag har inte pojkvän
Det varierar, brukar hamna på 30 - 60 st

Postat av: Karin
Vem skulle du helt träffa levande som död?

Svar: Förstog inte frågan :/

Postat av: Emma
Hur gammal är du ?:)
Vem/vilka är du ett stort fan av?
vad skulle du göra om du bara hade en dag kvar att leva?

Svar: Jag är 14.
Hmm.. Ingen jag kommer på just nu..
Den dagen skulle jag nog springa naken på stan ;D
Nej, men den dagen skulle jag spendera med dem jag älskar!

Postat av: Linnéa och Jennifer / Sweetnothing
Beskriv dig själv med tre ord

Svar: Snäll omtänksam & rolig

Postat av: EN MASJÄVEL
makaroner eller spagetti
donken eller max
godis eller chips

Svar: spagetti, dom e roligare att äta ^^
doneeken :D
godis, eller det beror på vad jag är sugen på haha

Postat av: Frida
Vad är du mest rädd för?

Svar: hhmm.. vet faktiskt inte.

Postat av: Emelie och Becca
Vilka bloggar läser du mest?:)
Vad tycker du om din egen blogg, bra/dålig?

Svar: Jag läser kenzas, kissies, dessies, paows, hotgossips och många fler :)
Min blogg.. Det är väl klart jag gillar min blogg, men den kan förbättras och då behöver jag idéer på hur jag kan förbättra min blogg. Så ni där ute får skriva till mig vad ni vill se mer av osv! =) Ni kan skriva till [email protected] eller bara kommentera här i bloggen.







Kommentarer
Skrivet av: Emma

Se där ja :) de blev ju några frågor iaf ^^

2010-01-07 @ 12:05:08
Länk: http://barbieguurl.blogg.se/
Skrivet av: simone

hej gumman! hur är det med dig?

2010-01-07 @ 13:41:21
Länk: http://fattybom.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jorrå de är bara bra :) själv då?

2010-01-07 @ 14:54:30
Länk: http://barbieguurl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!