RUBRIK

Vardag | 2010-01-03 | 20:26:28 Kommentera här! » 1 st

Tjena! Har ni haft en bra dag? Min dag har inte varit så värst rolig, har bara varit hemma och inte orkat göra något speciellt. Har som sagt kollat på filmen A walk to remember.

Imorgon eller/och tisdag ska jag träffa Ronya! =) Vi har inte setts sen skolavslutningen :(

På onsdag ska jag typ träffa Lina och Peter, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert nice (:

NÄSTA MÅNDAG BÖRJAR SKOLAN ... -.-
Jag måste sätta igång med att plugga till 3 prov som jag ska göra i SO efter lovet. VAD KUL :)
Men jag får ju skylla mig själv för att jag missade dem tre proven i sjuan ?

Jaja nu ska jag gå lägga mig på min spikmatta! Det är asskönt, har ni testat det någon gång?

Jag just nu:

 
Man måste bjuda på sig själv, right? ;)

C'ya ♥



Kommentarer
Skrivet av: Sandra Oskarsson

Klart man ska bjuda på sig själv :) hihi hur mår du idag *?

2010-01-04 @ 15:22:54
Länk: http://lillynell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!