13 februari

Vardag | 2010-02-13 | 21:47:32 Kommentera här! » 0 st

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft en ganska lugn dag idag. Vaknade runt halv elva och vid tolv tiden åkte jag till kungens kurva med mamma och köpte ett block till skolan på rusta. Efter det åkte jag hem och spelade gitarr och sen gick jag och mamma till mormor för att äta middag.
Och nu sitter jag hemma hos mammas kompis vid hennes dator. Ska nog börja gå hem snart tror jag! Är skit trött.
Juste, jag invigde min skinnjacka idag! Det var lite kallt men det gick när jag hade en kofta under (:
Bloggar nog mera sen när jag kommer hem, annars imorgon! Puss <3

Gammal bild från när jag var svarthårig. Saknar :( Men snart ska jag färga brunt! :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!