TORSDAG

Vardag | 2010-12-09 | 07:10:27 Kommentera här! » 0 st

Halloj! Ingen sovmorgon här inte, jag ska gå om 45 minuter för att kommma tidigare till skolan för att göra NO-provet på resurstid. Ska nämligen till syv när alla andra gör provet så måste göra det tidigare. Aja då får man det gjort, så det känns ju skönt. Det här kemi provet är det sista för terminen :D

Iaf! Sitter och äter frukost nu och sen ska jag läsa igenom allting till provet så att jag verkligen kan allt.
Sen måste jag sminka mig lite snabbt och ta på mig kläder, har ingen aning om vad jag ska ha på mig..?
Nu måste jag nog sluta skriva, men vi hörs när jag kommer hem från skolan. Ha en bra dag söton, puss!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!