TOOORSDAG

Vardag | 2010-12-30 | 11:49:53 Kommentera här! » 3 st

Godmorgon folket, har ni sovit gött? Jag drömde två drömmar inatt, ena va att jag hade tungpiercing och asså nu vill jag fan ha det på riktigt också. Det är asfint ju. Andra drömmen va att jag va tillsammans med en kille i min klass.. Säger inte vem ;) Knaaasdrömmar egentligen.

Aja jag har iaf precis ätit frukost och ska snart börja fixa iordning mig osv. Vid halv två ska jag åka till stan med Isabella och Frida. Måste köpa en ny näspiercing och sen måste jag köpa lösnaglar också. Det är ju nyårsafton imorgon! Och den kommer bli den bästa :D
Nej nu måste jag börja sminka mig, lägger in dagens outfit innan jag drar mot stan! Puss


Kommentarer
Skrivet av: Ronja

Hej Elin!

Fin blogg du har... Kan du snälla bara berätta hur du heöt plötsligt blev tillsammans med Muhammed i 8nv2? Samt var så öppen om de så att ni skrev de på fb? Var det ironi eller sant? Kan du snälla berätta hur allt gick till ? Skulle uppskattas! :)

2010-12-31 @ 05:10:13
Skrivet av: Lovisa Dahl

Söötis du är asso! :)

2011-01-02 @ 00:34:03
Länk: http://sweetlollos.blogg.se/
Skrivet av: Julia

fin blogg du har, hade du en bra nyårsafton?

kram!

2011-01-03 @ 10:37:19
Länk: http://juliasusanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!